Від: 28 Вересня, 2021

ЧОМУ НЕ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ ОПЛАТА НА САЙТІ?

Це запитання є безумовним лідером у зверненнях користувачів, які отримує оператор служби «Підтримка». Здійснивши оплату, абоненти ТЕЦ помилково вважають, що уже наступного дня зможуть перевірити її надходження на сайті  Насправді, ваші кошти  проходять чималий шлях, перш ніж потрапляють до розділів  «Розрахунки» та «Оплата» у «Кабінеті користувача».

Після отримання грошей банком, через який було виконано оплату, до АТ «Херсонська ТЕЦ» надходить банківська виписка. Далі наші оператори розподіляють кошти згідно особових рахунків платників. На цій стадії ви можете звіритись за номером 36-61-80, 36-60-18, а щопонеділка, узагальнена інформація завантажується на сайт.

Будьте уважні! Якщо ви проводите оплату без ідентифікації особи лише  за реквізитами підприємства, вказуйте особовий рахунок, ПІБ та адресу платника. У протилежному випадку, внесені кошти у розрахунковій програмі ТЕЦ обліковуватимуться, як «невизначені» до того часу, поки платник особисто не надасть банківский чек.

Інші новини

Від: 10 Грудня, 2021

Від: 8 Грудня, 2021

Від: 6 Грудня, 2021

Слава Україні !

АТ "Херсонська ТЕЦ" відновлює роботу сайту та кабінету користувача,

на даний час інформація на сайті та в кабінеті користувача потребує коригування, ведутся технічні роботи.

Увага зміна реквізитів з 01.02.2023 р.!

UA273204780000026001924912509
АБ «УКГАЗБАНК»
МФО 320478