Контакти

Контактна інформація підрозділів Постачальника відповідальних за розв’язання спорів :

Номер телефону для звернення споживачів електроенергії:

(0552)  35-24-56

Адреса та телефони центрів обслуговування споживачів: 

(0552)  35-24-56, м. Херсон, 73036, площа Дубінди (50 років СРСР), 3

Розклад роботи: ПН-ПТ 7:30 – 16:00 (Вихідні СБ НД)

Електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів: [email protected]

Посадова особа Постачальника відповідальна за розв’язання спорів – Т.в.о. голови правління

Фесенко Сергій Володимирович

Також за вищевказаною контактною інформацією Споживач може надати повідомлення про загрозу електробезпеці.

Порядок подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду

       Якщо між сторонами відповідного договору виникає спірне питання, сторони мають вжити усіх заходів, які застосовуються для врегулювання спірного питання, шляхом ініціювання проведення між сторонами переговорів щодо спірного питання, запропонувати можливі способи його вирішення. Під час проведення переговорів сторони мають спільно визначити найбільш прийнятне рішення для врегулювання спірного питання.
       У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди шляхом переговорів, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора або його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України. Врегулювання спорів Регулятором або його територіальними підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку.