Від: 10 Квітня, 2023

АТ «Херсонська ТЕЦ» щоденно отримує десятки повідомлень щодо роботи Кабінету користувача на офіційному сайті tec.ks.ua. У сьогоднішній статті ми вирішили надати відповіді на найпоширеніші питання.
• Як зареєструватися у Кабінеті користувача?
Для успішної реєстрації Вам необхідно обрати у вкладці «Реєстрація» вікно відповідно до категорії: «для населення» або «для підприємців» та заповнити поля відповідно до їх призначення українською розкладкою клавіатури.
• Як дізнатися нарахування за теплову енергію на сайті?
Споживачі можуть ознайомитись з нарахуваннями у розділі «Розрахунки» або завантаживши квитанцію на головній сторінці Кабінету.
Зазначаємо, що інформація щодо нарахувань за минулий місяць оновлюється 5-го числа поточного місяця.
• Як перевірити наявність оплат?
Отримати інформацю про надхождення оплат на особовий рахунок Ви можете відкривши розділ «Оплати».
Акцентуємо Вашу увагу, що оновлення інформації по оплатах проводиться щопонеділка.
• Чи можна сплатити за тепло на сайті?
У Кабінеті користувача для Вашої зручності передбачено можливість спалати за допомогою платіжного сервісу «Приват24».
• Чи можна зареєструвати два особових рахунки на один номер телефону?
Було розроблено функцію «Мультирахунки», яку Ви можете знайти у першому рядку з інформацією на головній сторінці. Натиснувши кнопку, Ви можете додати рахунок, вибравши категорію споживача та ввівши особовий рахунок і прізвище.
У разі, якщо у Вас виникають запитання, Ви можете отримати консультацію у оператора служби «Підтримка», яка доступна у Вашому кабінеті.

Інші новини

Від: 6 Лютого, 2024

Від: 3 Січня, 2024

Від: 22 Грудня, 2023