Від: 10 Березня, 2021

АТ «Херсонська ТЕЦ» щоденно отримує десятки повідомлень у сервіс ПІДТРИМКА. У сьогоднішній статті ми вирішили надати відповіді на найбільш поширені запитання.
✅Чи можна зареєструвати два особових рахунки на один номер телефону?
На жаль, реєстрація декількох особових рахунків на один номер телефону технічно неможлива. Особовий рахунок можна зареєструвати на ім’я власника житлового помешкання та номер мобільного телефону.
✅Як провести реєстрацію у вкладці ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ головам ОСББ?
Головам ОСББ або особам, уповноваженим за передачу показань приладів обліку теплової енергії, необхідно пройти реєстрацію у вкладці ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ як фізичній особі, а не за назвою ОСББ. Після реєстрації необхідно з’явитись до Служби збуту теплової енергії, каб. 1 для отримання доступу до внесення показань.
✅Чи можна змінити власника житлового помешкання, укласти договір на постачання теплової енергії он-лайн?
Для зміни власника житлового приміщення або укладання/переукладання договору на постачання теплової енергії власнику квартири необхідно особисто з’явитись до Служби збуту теплової енергії (пл. Павла Дубинди, 3, каб. №9). При собі мати оригінали: паспорт, ІПН та технічний паспорт.
✅Як можна сплатити за послуги теплопостачання?
Херсонська ТЕЦ для Вашої зручності відкрила 3 каси безкомісійного прийому платежів, а саме: пл. Павла Дубинди, 3, пр. 200 років Херсону, 7-А, вул. 49 Гвардійської дивізії, 18-А. Також сплатити без комісії можна у будь-якому відділенні «Укрпошта». На сайті www.tec.ks.ua у Кабінеті користувача Ви можете сплатити за послуги онлайн, скориставшись додатком Приват24.
✅Питання щодо нарахувань пільг та субсидій.
Згідно Порядку надання пільг на оплату житлово – комунальних послуг у грошовій формі, затвердженому Постановою КМУ від 17.04.2019р. № 373, державна допомога на оплату житлово – комунальних послуг розраховуються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення, а не виконавцями комунальних послуг. Відповідно, для отримання інформації, пов’язаної з нарахуванням субсидії або пільги, споживачам комунальних послуг необхідно звернутись до Управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання.
✅Чому оператори Служби збуту теплової енергії не відповідають на дзвінки?
Оператори ТЕЦ відповідають за номерами 36-60-18, 36-61-80. У разі, якщо оператор спілкується з абонентом, на лінії з’являються довгі гудки. Просимо Вас очікувати на лінії, перетелефонувати пізніше або дізнатись інформацію он-лайн на сайті www.tec.ks.ua у розділі КАБІНЕТ КОРИСТУВАЧА.

Інші новини

Від: 21 Червня, 2022

Від: 25 Травня, 2022

Від: 18 Травня, 2022