Інтерв'ю заступника голови правління із збуту теплової енергії

     
 
 Протягом літа АТ «Херсонська ТЕЦ» на своїй сторінці у Фейсбук регулярно звітує про те, як проходить підготовка до майбутнього опалювального сезону. Продовжуючи цю тему, заступник голови правління із збуту теплової енергії Олена Кузьміна сьогодні познайомить абонентів із діяльністю підприємства у сфері збуту теплової енергії.
«Перше, на, що хочеться звернути увагу, – це повірка засобів вимірювальної техніки вузлів обліку теплової енергії (тепловий лічильник). Херсонська ТЕЦ з початку міжопалювального сезону надала 78 приписів для проведення обов’язкової повірки, але станом на сьогодні повірено лише 3 вузли комерційного обліку теплової енергії. Нагадуємо, у разі невиконання повірки облік спожитої теплової енергії буде проводитись з урахуванням середнього споживання теплової енергії протягом попереднього опалювального періоду. Також, хочу зазначити, що зараз у стадії розробки знаходиться новий програмний продукт, який передбачатиме особистий кабінет споживача та особистий кабінет споживача – юридичної особи. У новому опалювальному сезоні голови ОСББ та особи, відповідальні за передачу показань вузлів обліку теплової енергії, зможуть передавати показання та дізнаватись тариф, нарахування у автоматичному режимі».
- Чи завершено процес укладання договорів щодо надання послуги з постачання теплової енергії?
«Ні, наші абоненти ще можуть звернутись до Служби збуту теплової енергії (каб. № 9) для укладання нових договорів до початку опалювального сезону 2020/2021р.р. згідно положень Закону України «Про житлово – комунальні послуги». Наші оператори готові обслуговувати вас з понеділка по п’ятницю з 08 до 16 години (15 год. у п’ятницю).
- Чи виникають проблемні питання, пов’язані з роботою із споживачами теплової енергії?
«Фахівці відділу контролю за споживанням теплової енергії наразі проводять планове відвідування приміщень першого поверху та окремих будівель, які належать юридичним особам. Ці візити здійснюються з метою звірки фактичної опалювальної площі з вказаною у договорі. Але, на жаль, є абоненти, які відмовляються надати доступ до приміщень, вимагаючи попередніх письмових повідомлень. Тому я звертаюсь до споживачів теплової енергії – юридичних осіб, відповідно до «Закону про житлово- комунальні послуги»: «споживач зобов’язаний забезпечити представникам виконавця комунальної послуги (за наявності відповідного посвідчення) доступ до свого житла, іншого об’єкта нерухомого майна».
- Дякую за змістовну бесіду. Що ви можете сказати ваших абонентам наостанок.
«Ми щиро вдячні тим споживачам, які вчасно розраховуються за спожиту теплову енергію і пам’ятають, що крім їхнього власного добробуту, існують теплопостачальні підприємства, для яких міжопалювальний період – це єдиний час якісно підготувати обладнання та мережі до зими. А для того, аби ви могли сплачувати без комісії та у зручний для вас час, Херсонська ТЕЦ планує відкрити ще одну касу, крім існуючих на пл. Павла Дубинди, 3 та пр. 200-річчя Херсона, 7-А».